מוקד הזעקה האחרונה – המפתח שלכם לשקט נפשי

אחד מהאמצעים שקיימים על מנת למזער את הסיכון לגניבת האופנוע או הקטנוע שלכם הוא התקנת מערכת מיגון ואיתור. מערכת מיגון ואיתור לאופנוע או לקטנוע היא יחידה המותקנת במקום מוצנע על הכלי, ומדווחת בזמן אמת על מיקומו והאם הוא נמצא בנסיעה או לא. הלקוח מחובר גם הוא למידע זה באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת על המכשיר הסלולרי שלו וכך יכול להיות מעודכן במצב הכלי שלו גם אם אינו נמצא איתו בקשר עין, מה שקורה ברוב המקרים למשך שעות רבות ביום.

היתרון הגדול בהתקנת מערכת איתור לאופנוע שלכם הוא היכולת לזהות את המיקום המדויק ובכך לסייע לכוחות הביטחון לנסות ולהשיב את הכלי במקרה של ניסיון גניבה, או לחלופין לשלוח צוות סיירים עצמאי אם מדובר במקרה בו הם יגיעו מהר יותר. יכולת זו מתאפשרת בזכות היותה של המערכת מחוברת למוקד מבצעי מאויש במשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע אליו מתנקזות כל ההתראות מכל המערכות המותקנות על הכלים של מנויי הזעקה האחרונה.

איך זה עובד?

כאשר אתם מתקינים מערכת מיגון ואיתור לאופנוע שלכם, מעבר למחיר ההתקנה, ישנו גם תשלום חודשי קבוע שתמורתו מחוברת המערכת  למוקד המבצעי של הזעקה האחרונה. מוקד זה כאמור מאויש על ידי צוות מוקדנים 24/7 והוא מנטר את תנועות כל הכלים באמצעות מערכת האיתור המותקנת עליהם.

כך אנחנו יכולים לדעת בכל רגע נתון היכן נמצא הכלי שלכם ולהודיע לכם במקרה של פעילות שנראית חריגה. פעולה חריגה יכולה להיות גם ניתוק המצבר או ניסיון הזזה של הכלי מהמקום בו הוא עמד. ההתראה מגיעה אליכם באופן מידי באמצעות האפליקציה, ובמקרה הצורך המוקד גם יוצר אתכם קשר כדי לוודא שאתם מודעים לכך שקרה משהו ולהבין אם מדובר בפעולה שלכם.

לאורך זמן, המערכת יודעת ללמוד את הרגלי הנסיעות שלכם ולהסיק מסקנות בהתאם – למשל אם המוקד יזהה נסיעה באזור שאינו שגרתי ו/או בשעה שבה הכלי לא נוטה להיות בתנועה, תידלק מיד נורה אדומה אצל הצוות והוא יצור קשר מידי עם בעל הכלי, על מנת לוודא שאכן מדובר בנסיעה שנעשית על ידו או על דעתו. בשיטה זו נתפסו עשרות כלים לאורך השנים כאשר הבעלים כלל לא היה מודע לעובדה שהם נעלמו!

חיבור לכוחות הביטחון 24/7

במוקד המבצעי עובדים, מעבר לאנשי המטה, גם עשרות סיירים במשמרות סביב השעון אשר נמצאים בכוננות למקרה של הזנקה למרדף אחרי כלי גנוב, ובנוסף מתקיים שיתוף פעולה הדוק בינם לבין כל כוחות הביטחון הרלוונטיים ברחבי הארץ, אשר חלקם אף מקצה כוח אדם ייעודי למשימות איתור והשבת כלים גנובים. הצוות כולו הוא בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום המיגון וההשבה של כלים ואחוזי ההצלחה הגבוהים שלנו לאורך השנים מעידים על מערכת העובדת ומתפקדת בצורה יעילה.

בחלק מהמערכות ניתן שירות גם מעבר לגבולות הקו הירוק, בשטחי יהודה ושומרון. לצורך כל מקיים המוקד שיתוף פעולה גם עם פלוגות מג"ב וכוחות ביטחון רלוונטיים נוספים – שיתוף פעולה שהוכיח את עצמו לא מעט פעמים בהשבת כלים גנובים אל מעבר לקו הירוק. 

גלאי תאונה – מציל חיים

שירות נוסף שניתן לקבל על ידי חיבור למוקד הוא התקנת גלאי תאונה שיודע להתריע במקרה שהוא מזהה תאונה של הכלי. במקרה כזה המוקד יוצר קשר עם בעל הכלי על מנת לוודא זאת. במידה ואין מענה לאחר מספר ניסיונות יישלח אמבולנס למיקום הכלי כפי שמופיע במוקד. מערכת זו כבר הצילה את חייהם של רוכבים אשר נקלעו למצב בו הם אינם יכולים ליצור קשר לאחר תאונה או התהפכות, וללא סיוע היו מתקשים לחלץ עצמם מהסיטואציה הלא נעימה.

חשוב לציין כי מערכו המיגון והאיתור שלנו אינן מהוות ביטוח או תחליף לביטוח מקיף לאופנוע. הן בהחלט מהוות מענה הולם למקרים של ניסיונות גניבה ואף משיבות באחוזים גבוהים כלים שנגנבים כמעט על בסיס יומי. אולם ביטוח מקיף לאופנוע הוא מוצר אחר ומערכת האיתור היא מוצר שונה. 

התקדמו גם אתם למערכות המיגון והאיתור לאופנוע של הזעקה האחרונה והתחילו לישון בשקט בלילה!

לקבלת הצעת מחיר ותיאום התקנה צרו איתנו קשר כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר טלפוני במספר 03-6839129

תוכן עניינים

שאלות ותשובות.

מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מתאימות לכל סוגי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן המערכות שלנו מותאמות גם עבור כלי השטח והפנאי – טרקטורונים, רייזרים, רכבי עבודה ותפעול, קלנועיות, נגררים וקרוואנים.

מידע נרחב על כל מערכות המיגון והאיתור שלנו קיים באתר. להתאמת המערכת הנכונה לכלי שלכם ולתיאום התקנה, צרו קשר עם המוקד שלנו: 03-6839129 או השאירו פרטים כאן.

ההבדל בין המערכות השונות של הזעקה האחרונה הינו בסוג השרות בו מעוניין הלקוח ובסוג הכלי עליו מותקנת המערכת. המערכות מותאמות באופן מיטבי לכלי הרכב עליהם הן מותקנות.

מערכת המיגון והאיתור אינה מחליפה את הביטוח המקיף. חברות הביטוח דורשות להתקין מערכת מיגון ואיתור כתנאי לרכישת ביטוח מקיף. תפקידה של המערכת לשדר למוקד בכל זיהוי ניסיון גניבה ולאפשר לבעל הכלי לקבל אינדיקציות לגבי סטטוס הכלי בכל זמן נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית.

כל מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מחוברות למוקד מבצעי מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש במוקדנים והשטח מאויש בסיירים ממונעים, בפריסה ארצית, הנמצאים בכוננות מתמדת לטובת מניעת גניבות כלים והשבתם לבעליהם החוקיים במהירות האפשרית.

כל מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה מתאימות לדרישות כל חברות הביטוח. קיים מידע נרחב בגין כל מערכת ומערכת באתר. לקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-6839129, או השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אפליקציית הזעקה האחרונה הינה אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוח לקבל את המידע החיוני ביותר עבורו והוא: מיקום הכלי בזמן אמת, חיווי האם המערכת דרוכה, האם המנוע מופעל או כבוי ומהו מתח המצבר. כמו כן במידה ומתבצע ניסיון גניבה או הזזה של הכלי, המערכת משדרת התראה לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, במקביל לשידור ההתראה למוקד המבצעי.

כאשר מערכת המיגון והאיתור המותקנת על גבי הכלי מזהה ניסיון גניבה, היא משדרת למוקד על אירוע חריג ובמקביל משדרת התראה באמצעות האפליקציה לבעל הכלי. המוקד יוצר קשר מיידי עם בעל הכלי על מנת לבדוק  סטטוס. במידה ואכן מדובר בניסיון גניבה, המוקד יפעיל את צוות סיירי השטח ו/או את כוחות הביטחון הרלוונטיים לטובת השבת הכלי.

המחיר נקבע על פי דרישות הלקוח בהתאמה לכלי עליו המערכת תותקן. לפרטים נוספים, התאמת השירות ולתיאום התקנה, יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 03-6839129 או להשאיר פרטים כאן ונציג מטעמנו יחזור בהקדם. 

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן