מערכת איתור לאופנוע

כל חברת ביטוח דורשת התקנה של מערכת מיגון כלשהי על מנת לבטח את האופנוע או הקטנוע שלנו. הדרישות משתנות במעט מחברה לחברה, אולם כמעט בכל המקרים נזדקק למערכת מיגון גם איתור על מנת לנסות ולאתר את מיקום הכלי במקרה ונגנב. ניסיון להשבת הכלי, אגב, לא נקבל כנראה מחברות הביטוח, זה לא משתלם להן ברוב המוחלט של המקרים. היות שכך, יש להניח שלא פעם ולא פעמיים עלתה השאלה מדוע צריך להתקין מערכת מיגון ואיתור על מנת לבטח את הכלי? הרי אם אנחנו משלמים על ביטוח מקיף לאופנוע, מה זה כבר משנה איפה הכלי נמצא?

ובכן, מעבר לחובה מצד חברת הביטוח, למערכת מיגון ואיתור יש עוד שימושים והיא חשובה למספר היבטים:

  • מערכת איתור לאופנוע היא גם מערכת מיגון, אסור לשכוח זאת. יש לה אפשרות חיבור למוקד מבצעי שיכול לאתר את מיקום הכלי בזמן אמת ולשלוח אליו סיירים או להודיע למשטרה. זה לא משהו שחברת הביטוח שלנו תעשה, וסביר להניח שרובנו היינו מעדיפים את הכלי שלנו בחזרה על פני השווי הכספי שלו.
  • מערכת מיגון ואיתור לאופנוע משמשת גם ככלי עזר לניהול ציי רכב. יש חברות רבות שמחזיקות צי של קטנועים שנמצאים בשטח ברוב שעות היום. כאשר יודעים היכן נמצא כל קטנוע, נוח יותר לנהל את העבודה ולהתמודד עם הפתעות בלתי צפויות במהלך היום (למשל, נסיעה דחופה שנכנסה במפתיע).
מערכת איתור לקטנוע

כיצד עובדת מערכת מיגון ואיתור לאופנוע?

מערכת המיגון והאיתור המותקנת על האופנוע היא שילוב של שתי טכנולוגיות מרכזיות: מקלט GPS מזהה מיקום, יחד עם רשת סלולרית בפריסה ארצית היודעת לשייך את המיקום של כלי מסוים למכשיר סלולרי מסוים. שתי טכנולוגיות אלה מכונסות לכדי יחידה אחת קטנה המותקנת על האופנוע או הקטנוע ואינה גדולה יותר מחפיסת סיגריות. היחידה אטומה למים ועמידה גם בפני תנאי מזג אוויר ותנאי נסיעה קשים, על מנת שלא תינזק בקלות ותוכל למלא את ייעודה כל העת. בזכות היחידה הזו ניתן לאתר את האופנוע או הקטנוע שלכם בזמן אמת, בכל שעה משעות היממה ובכל רחבי הארץ.

מערכת המיגון והאיתור מחוברת למוקד מבצעי מאויש 24 שעות, 7 ימים בשבוע, שמזהה כל פעולה חריגה המתבצעת על הכלי – זעזועים, גרירה, תאונה, ניתוק מצבר וכו'. כאשר מתקבלת התראה כזו, המוקד יודע ליצור קשר עם המנוי, בדרך כלל בעל הכלי, ולדווח לו על פעולה חריגה. כמובן שלא בכל זעזוע קטן של האופנוע המוקד מתקשר כדי להודיע, אלא רק כאשר מתקבלת התראה על פעולה חריגה, כלומר פעולה שהמוקד אינו מכיר כפעולה שגרתית ואינה מתקיימת בתדירות גבוהה. ניתן להגדיר במערכת גם פעולות נוספות בהן תתקבל התראה: כניסה לאזור שאינו מורשה, הגדרת שעות נסיעה ועוד.

האופציות האלה יעילות במיוחד כאשר מדובר בניהול של צי רכב. באמצעות מערכת מיגון ואיתור לקטנוע המותקנת על צי קטנועים בחברת שליחויות, ניתן לעקוב בצורה טובה יותר אחר העובדים ולבדוק את התנהלותם במהלך היום בזמן אמת. כך, למשל, ניתן להגדיר שעל כל יציאה של הקטנוע מאזור מוגדר בו הוא אמור להיות תתקבל התראה במערכת.

האם המערכת מהווה תחליף לביטוח מקיף?

מערכת מיגון ואיתור לאופנוע אינה תחליף לביטוח מקיף. חשוב לומר זאת. המערכת מהווה מיגון משלים לביטוח ובהחלט יכולה לשמש כמענה במקרים של גניבת אופנוע, קטנוע, רייזר או טרקטורון. היתרון הגדול של מערכת מיגון ואיתור לקטנוע או לאופנוע הוא הקשר הישיר שלה עם בעל הכלי באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת במכשיר הנייד שלו. על ידי שימוש באפליקציה, יכול הרוכב לדעת היכן נמצא הכלי שלו בכל רגע, גם אם אין לו קשר עין איתו (למשל כלי שעומד בחניה בזמן שהרוכב נמצא בקומה 15 בתוך בניין משרדים). זה אולי לא תחליף לביטוח, אבל זה בהחלט יכול לגרום לנו לישון טוב יותר בלילה. בנוסף, מערכת המיגון והאיתור לאופנוע שלנו מוכרת כמובן כמערכת מיגון על ידי כל חברות הביטוח, ומהווה כאמור מערך הגנה מעולה לכלי שלנו. 

לקבלת הצעת מחיר ותיאום התקנה צרו איתנו קשר כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר טלפוני במספר 03-6839129

תוכן עניינים

שאלות ותשובות.

מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מתאימות לכל סוגי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן המערכות שלנו מותאמות גם עבור כלי השטח והפנאי – טרקטורונים, רייזרים, רכבי עבודה ותפעול, קלנועיות, נגררים וקרוואנים.

מידע נרחב על כל מערכות המיגון והאיתור שלנו קיים באתר. להתאמת המערכת הנכונה לכלי שלכם ולתיאום התקנה, צרו קשר עם המוקד שלנו: 03-6839129 או השאירו פרטים כאן.

ההבדל בין המערכות השונות של הזעקה האחרונה הינו בסוג השרות בו מעוניין הלקוח ובסוג הכלי עליו מותקנת המערכת. המערכות מותאמות באופן מיטבי לכלי הרכב עליהם הן מותקנות.

מערכת המיגון והאיתור אינה מחליפה את הביטוח המקיף. חברות הביטוח דורשות להתקין מערכת מיגון ואיתור כתנאי לרכישת ביטוח מקיף. תפקידה של המערכת לשדר למוקד בכל זיהוי ניסיון גניבה ולאפשר לבעל הכלי לקבל אינדיקציות לגבי סטטוס הכלי בכל זמן נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית.

כל מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מחוברות למוקד מבצעי מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש במוקדנים והשטח מאויש בסיירים ממונעים, בפריסה ארצית, הנמצאים בכוננות מתמדת לטובת מניעת גניבות כלים והשבתם לבעליהם החוקיים במהירות האפשרית.

כל מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה מתאימות לדרישות כל חברות הביטוח. קיים מידע נרחב בגין כל מערכת ומערכת באתר. לקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-6839129, או השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אפליקציית הזעקה האחרונה הינה אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוח לקבל את המידע החיוני ביותר עבורו והוא: מיקום הכלי בזמן אמת, חיווי האם המערכת דרוכה, האם המנוע מופעל או כבוי ומהו מתח המצבר. כמו כן במידה ומתבצע ניסיון גניבה או הזזה של הכלי, המערכת משדרת התראה לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, במקביל לשידור ההתראה למוקד המבצעי.

כאשר מערכת המיגון והאיתור המותקנת על גבי הכלי מזהה ניסיון גניבה, היא משדרת למוקד על אירוע חריג ובמקביל משדרת התראה באמצעות האפליקציה לבעל הכלי. המוקד יוצר קשר מיידי עם בעל הכלי על מנת לבדוק  סטטוס. במידה ואכן מדובר בניסיון גניבה, המוקד יפעיל את צוות סיירי השטח ו/או את כוחות הביטחון הרלוונטיים לטובת השבת הכלי.

המחיר נקבע על פי דרישות הלקוח בהתאמה לכלי עליו המערכת תותקן. לפרטים נוספים, התאמת השירות ולתיאום התקנה, יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 03-6839129 או להשאיר פרטים כאן ונציג מטעמנו יחזור בהקדם. 

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן