אזעקת ביפר – הזעקה האחרונה

אין דבר יותר מדכא מלגלות שהאופנוע או הקטנוע שלכם נעלם בלי להשאיר סימן ובלי התראה מוקדמת. רכב דו גלגלי מוביל כבר שנים את מצעד כלי הרכב הנגנבים ביותר, ובכל שעתיים וחצי (!) בממוצע נגנב אופנוע או קטנוע בישראל. אם גם אתם חוששים להשאיר את האופנוע או הקטנוע שלכם לבד אפילו לכמה דקות ולהפוך לחלק מהסטטיסטיקה, אין מנוס מלהתקין מערכת מיגון ואיתור על הכלי שתוכל לצמצם משמעותית את הסיכון שבוקר אחד תתעוררו לחניה ריקה. 

מהי אזעקת ביפר?

בעבר אחד הפתרונות הפופולריים והיעילים למיגון הכלי היה אזעקת ביפר. זו היתה בעצם אזעקה לאופנוע המותקנת על הכלי ויודעת להתריע ברגע שמישהו נוגע או מתעסק איתו. החידוש באזעקת הביפר היה בכך שהיא אזעקה "שקטה"  – מופיעה רק בשלט של בעל הכלי, מבלי לעורר מהומה ומבלי להרעיש. כך, גם אם האופנוע או הקטנוע חנו ברחוב והרוכב יושב בקומה 10 ואינו נמצא בקשר עין עם הכלי – הוא היה יכול לדעת ברגע שמישהו מחליט להתעסק עם הכלי שלו, או בכל מקרה אחר בו הוא מוזז ממקומו, נגרר או מקבל מכה.

האם עדיין מתקינים אזעקות ביפר? 

משום שהמציאות מתקדמת ומשתנה במהירות, גם הטכנולוגיה מתקדמת יחד איתה, בהתאם לצורך. בעבר היה מספיק להבהיל את הגנבים עם רעש או עם עצם קיום האזעקה על הכלי, אולם הם למדו לנטרל את המערכות ולהפוך את ה"עבודה" שלהם לקלה יותר. לכן, כיום יש צורך במערכות מיגון ואיתור מתקדמות יותר, כאלה שמזהות ניסיון גניבה עוד לפני שהוא קורה, אבל גם יודעות לאתר את הכלי במקרה שהניסיון הצליח והוא נגנב. 

מערכת מיגון ואיתור כאלה הן מערכות רב תכליתיות, ויכולות להיות מותקנות גם על כלים נוספים, מלבד אופנועים וקטנועים – אופנועי שטח, רייזרים, טרקטורונים, רכבים תפעולים וקלנועיות. המערכות מספקות הגנה כוללת, שבה אין צורך יותר בשלט הפעלה, אלא הכל מתבצע דרך אפליקציה ייעודית במכשיר הטלפון הנייד של בעל הכלי. 

האפליקציה לא רק מתריעה במקרה של ניסיון גניבה, אלא גם משדרת את מיקום הכלי 24/7. כמו כן, מחוברת המערכת למוקד מבצעי המאויש סביב השעון ובו מוקדנים הנמצאים בקשר עם בעל הכלי וכן עם צוותים ייעודיים ועם כוחות הביטחון, זאת לצורך הזנקתם במקרה גניבה. שיטה זו הוכחה כיעילה מאוד בהשבות של כלים גנובים לבעליהם החוקיים, רבים מהם תוך פרק זמן קצר מאוד ממועד הגניבה. 

מערכת מיגון ואיתור PRO – לשקט הנפשי שלכם

אין ספק שכאשר מדברים על מערכות מיגון ואיתור מתקדמות, מערכת PRO של הזעקה האחרונה עומדת בשורה הראשונה של המערכות הללו. מדובר במערכת מודרנית שמותקנת עלי הכלי בצורה שאינה גלויה לעין ועמידה בפני פגעי מזג האוויר. בעל הכלי יכול להתעדכן בזמן אמת על מיקום הכלי שלו, גם כאשר הוא נמצא רחוק ממנו, וכמובן שהמערכת כולה מחוברת למוקד מבצעי. במוקד נמצאים מוקדנים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ובמקרה של גניבה מיד מתקבלת התראה ומוזנק צוות ייעודי לעבר הכלי בניסיון להשבה. כמו כן, המוקד מקושר לכוחות הביטחון וגם הם מוזנקים במקרה הצורך למקום. 

באילו כלים ניתן להתקין מערכת מיגון ואיתור PRO?

מערכת PRO מתאימה לכל סוגי כלי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן, המערכת מתאימה להתקנה על רייזרים, טרקטורונים, רכבים תפעוליים וקלנועיות

מה כוללת ההתקנה של מערכת מיגון ואיתור PRO?

ההתקנה של המערכת אורכת מספר שעות בודדות לכל היותר, והיא כוללת רכיב אלקטרוני קטן שמותקן על הכלי בצורה מוצנעת ואטום לגמרי למים.

יחד עם המערכת מותקן גם גלאי זעזועים שמתריע במקרה של תנודה בלתי רצוי של הכלי, וכמו כן חיישן מתח שמתריע בשלט במקרה של פתיחת הסוויץ'.

כל המערכת מחוברת, כאמור, לאפליקציה ייעודית במכשיר הנייד של בעלי הכלי, וכן למוקד המבצעי. 

מה המחיר של מערכת איתור PRO?

עלות מערכת המיגון והאיתור PRO של "הזעקה האחרונה" היא 1,400 ש"ח (תשלום חד פעמי), וההתקנה עולה 250 ש"ח

לטובת החיבור למוקד, דמי המנוי החודשיים הם 44 ש"ח

לקבלת הצעת מחיר ותיאום התקנה צרו איתנו קשר כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר טלפוני במספר 03-6839129

תוכן עניינים

שאלות ותשובות.

מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מתאימות לכל סוגי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן המערכות שלנו מותאמות גם עבור כלי השטח והפנאי – טרקטורונים, רייזרים, רכבי עבודה ותפעול, קלנועיות, נגררים וקרוואנים.

מידע נרחב על כל מערכות המיגון והאיתור שלנו קיים באתר. להתאמת המערכת הנכונה לכלי שלכם ולתיאום התקנה, צרו קשר עם המוקד שלנו: 03-6839129 או השאירו פרטים כאן.

ההבדל בין המערכות השונות של הזעקה האחרונה הינו בסוג השרות בו מעוניין הלקוח ובסוג הכלי עליו מותקנת המערכת. המערכות מותאמות באופן מיטבי לכלי הרכב עליהם הן מותקנות.

מערכת המיגון והאיתור אינה מחליפה את הביטוח המקיף. חברות הביטוח דורשות להתקין מערכת מיגון ואיתור כתנאי לרכישת ביטוח מקיף. תפקידה של המערכת לשדר למוקד בכל זיהוי ניסיון גניבה ולאפשר לבעל הכלי לקבל אינדיקציות לגבי סטטוס הכלי בכל זמן נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית.

כל מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מחוברות למוקד מבצעי מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש במוקדנים והשטח מאויש בסיירים ממונעים, בפריסה ארצית, הנמצאים בכוננות מתמדת לטובת מניעת גניבות כלים והשבתם לבעליהם החוקיים במהירות האפשרית.

כל מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה מתאימות לדרישות כל חברות הביטוח. קיים מידע נרחב בגין כל מערכת ומערכת באתר. לקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-6839129, או השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אפליקציית הזעקה האחרונה הינה אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוח לקבל את המידע החיוני ביותר עבורו והוא: מיקום הכלי בזמן אמת, חיווי האם המערכת דרוכה, האם המנוע מופעל או כבוי ומהו מתח המצבר. כמו כן במידה ומתבצע ניסיון גניבה או הזזה של הכלי, המערכת משדרת התראה לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, במקביל לשידור ההתראה למוקד המבצעי.

כאשר מערכת המיגון והאיתור המותקנת על גבי הכלי מזהה ניסיון גניבה, היא משדרת למוקד על אירוע חריג ובמקביל משדרת התראה באמצעות האפליקציה לבעל הכלי. המוקד יוצר קשר מיידי עם בעל הכלי על מנת לבדוק  סטטוס. במידה ואכן מדובר בניסיון גניבה, המוקד יפעיל את צוות סיירי השטח ו/או את כוחות הביטחון הרלוונטיים לטובת השבת הכלי.

המחיר נקבע על פי דרישות הלקוח בהתאמה לכלי עליו המערכת תותקן. לפרטים נוספים, התאמת השירות ולתיאום התקנה, יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 03-6839129 או להשאיר פרטים כאן ונציג מטעמנו יחזור בהקדם. 

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן