איך לבחור אזעקה מומלצת לאופנוע?

אחד הדברים הכי מתסכלים בעולם הוא להתעורר בבוקר ולגלות שהאופנוע לא נמצא במקום שבו הוא היה כשהלכתם לישון. אתם מקווים שאולי הוא סתם בדרך נס זז ממקומו או התגלגל לתוך איזה שיח, ועוד משקיעים מספיק דקות בסיבוב סביב הבית כדי לנסות לאשר את התיאוריה הזו שלכם, אבל בינכם לבין עצמכם אתם יודעים את האמת – הכלי שלכם נגנב ועכשיו צריך לחשוב מה עושים.

אמנם, אין הרבה אפשרויות לאחר מעשה, מלבד להגיש תביעה לחברת הביטוח, אולם כן אפשר וכדאי ללמוד ממקרים כאלה לעתיד – מה ניתן לעשות כדי שהם לא יחזרו על עצמם, ואיך תוכלו למגן טוב יותר את האופנוע כך שגם במקרה של ניסיון גניבה, החיים של הגנב יהיו קשים יותר. כדי לעשות זאת אתם זקוקים למערכת מיגון ואיתור לאופנוע, כזו שתהיה חכמה ויעילה ותאפשר לכם לדעת בזמן אמת אם קורה משהו עם הכלי שלכם.

בעבר היו מסתפקים בהתקנת אזעקה לאופנוע. כזו שמרעישה בזמן שגלאי הזעזועים שלה מתריע על התעסקות עם הכלי או תזוזה מהמקום. אולם, התפתחות הטכנולוגיה וגם היכולות של הגנבים חייבו את השוק להמציא עצמו מחדש, וכך נולדה בעצם מערכת מיגון ואיתור מודרנית לאופנוע – כזו המספקת גם את ההתראה שבעבר סיפקה האזעקה,, וגם פונקציות נוספות שמסייעות להרחיב את המיגון על הכלי. 

אז איך בוחרים מערכת מיגון ואיתור מומלצת לאופנוע שלנו? הנה כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון

התראה שקטה ובזמן אמת

אזעקות רועשות לא הוכחו כיעילות בהברחה או הרתעה של גנבים משום שהן מנוטרלות על ידם תוך מספר שניות. מעבר לכך, האזעקות הרועשות כבר ממילא אינן חוקיות היום והטכנולוגיה מאפשרת להתקין מערכות שקטות אשר יודעות להתריע אצל בעל הכלי בלבד. כיום גם אין צורך בשלט לדריכת המערכת או לקבלת התראה – המערכות נדרכות אוטומטית ומחוברות לאפליקציה ייעודית המותקנת במכשיר הנייד, ושם מתקבלות ההתראות. מלבד האפליקציה המערכת מחוברת גם למוקד מבצעי, על כך בהמשך. 

גלאי זעזועים

מערכת מיגון ואיתור מומלצת לאופנוע צריכה לכלול גם גלאי זעזועים שיודע לזהות ניסיונות גרירה או הרמה של האופנוע. לעתים בגלל הקושי להתניע את הכלי במקום או משום החשש כי ניתוק המצבר יוביל להתראה אצל בעל הכלי, מנסים הגנבים להעמיס את האופנוע על כלי רכב גדול ולהימלט מהמקום במהרה. את ה"טיפול" באופנוע הם ישלימו מאוחר יותר כאשר ייצאו מאזור הסכנה. במקרה שמותקן גלאי זעזועים על האופנוע, הוא יזהה מיד ניסיון כזה וישלח התראה בהתאם לבעל הכלי. יחד עם זאת, חשוב שתהיה גם אפשרות לכיוון או ביטול של הגלאי במקרה הצורך, על מנת שלא תתקבל התראה עם כל משב רוח או נגיעה תמימה ללא כוונת זדון.

איתור

המערכות המתקדמות כוללות, נוסף על התראה בזמן שמישהו מתעסק עם הכלי, גם יכולת לאתר את הכלי בזמן אמת. המערכת משדרת את מיקומו גם לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, אבל היתרון הגדול הוא החיבור למוקד מאויש 24/7. במידה ומתקבלת התראה על פעילות חריגה, נוצר קשר עם בעל האופנוע ובמקרה הצורך מוזנק צוות סיירים על מנת לאתר את הכלי בהתאם למיקום שלו כפי שמתקבל במוקד. מערכת כזו עובדת בשיתוף פעולה עם כל כוחות הביטחון וההצלה הרלוונטיים והיא בהחלט מהווה את הערך המוסף של חבילת המיגון המושלמת לאופנוע או לקטנוע שלכם.

הקפדה על התקנת מערכת הכוללת את כל אלה תעניק לכם יתרון על פני כלים אחרים שאינם ממוגנים כנדרש וההשקעה בהם עשויה להיות משתלמת תוך זמן קצר מאוד. העלות השנתית של התקנת מערכת מיגון ואיתור לאופנוע בטלה בשישים לעומת האפשרות שתיאלצו להיפרד מהאופנוע שלכם לנצח, על אחת כמה וכמה במידה ואינכם מבוטחים בביטוח מקיף לאופנוע. שום מערכת אינה יכולה להחליף כמובן ביטוח מקיף לאופנוע, אולם רק הידיעה שעשיתם כל מה שאתם יכולים כדי להגן על האופנוע שלכם מפני גניבה, יש בה כדי לגרום לכם לישון טוב יותר בלילה.

אז לא הגיע הזמן לישון טוב יותר בלילה?

מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה הן מהמתקדמות והטובות שיש כיום בשוק המיגון לרכב דו גלגלי, מחוברות למוקד המבצעי שלנו שהוכיח את יעילותו במקרים רבים הן בהרתעה מפני גנבים והן בהשבת כלים גנובים לבעליהם החוקיים. 

המוקד של הזעקה האחרונה מאויש 24 שעות, 7 ימים בשבוע, ובו מוקדנים מנוסים וצוות סיירים החולש על כל הארץ ונמצא בכוננות מתמדת, כדי להגיע בהקדם האפשרי אל הכלי שלכם במקרה של ניסיון גניבה. לאורך השנים הוחזרו אלפי כלים גנובים לבעליהם באמצעות פעולה מהירה ויעילה של צוות המוקד, לעתים בתוך 24 שעות בלבד!

לקבלת הצעת מחיר ותיאום התקנה צרו איתנו קשר כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר טלפוני במספר 03-6839129

תוכן עניינים

שאלות ותשובות.

מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מתאימות לכל סוגי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן המערכות שלנו מותאמות גם עבור כלי השטח והפנאי – טרקטורונים, רייזרים, רכבי עבודה ותפעול, קלנועיות, נגררים וקרוואנים.

מידע נרחב על כל מערכות המיגון והאיתור שלנו קיים באתר. להתאמת המערכת הנכונה לכלי שלכם ולתיאום התקנה, צרו קשר עם המוקד שלנו: 03-6839129 או השאירו פרטים כאן.

ההבדל בין המערכות השונות של הזעקה האחרונה הינו בסוג השרות בו מעוניין הלקוח ובסוג הכלי עליו מותקנת המערכת. המערכות מותאמות באופן מיטבי לכלי הרכב עליהם הן מותקנות.

מערכת המיגון והאיתור אינה מחליפה את הביטוח המקיף. חברות הביטוח דורשות להתקין מערכת מיגון ואיתור כתנאי לרכישת ביטוח מקיף. תפקידה של המערכת לשדר למוקד בכל זיהוי ניסיון גניבה ולאפשר לבעל הכלי לקבל אינדיקציות לגבי סטטוס הכלי בכל זמן נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית.

כל מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מחוברות למוקד מבצעי מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש במוקדנים והשטח מאויש בסיירים ממונעים, בפריסה ארצית, הנמצאים בכוננות מתמדת לטובת מניעת גניבות כלים והשבתם לבעליהם החוקיים במהירות האפשרית.

כל מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה מתאימות לדרישות כל חברות הביטוח. קיים מידע נרחב בגין כל מערכת ומערכת באתר. לקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-6839129, או השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אפליקציית הזעקה האחרונה הינה אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוח לקבל את המידע החיוני ביותר עבורו והוא: מיקום הכלי בזמן אמת, חיווי האם המערכת דרוכה, האם המנוע מופעל או כבוי ומהו מתח המצבר. כמו כן במידה ומתבצע ניסיון גניבה או הזזה של הכלי, המערכת משדרת התראה לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, במקביל לשידור ההתראה למוקד המבצעי.

כאשר מערכת המיגון והאיתור המותקנת על גבי הכלי מזהה ניסיון גניבה, היא משדרת למוקד על אירוע חריג ובמקביל משדרת התראה באמצעות האפליקציה לבעל הכלי. המוקד יוצר קשר מיידי עם בעל הכלי על מנת לבדוק  סטטוס. במידה ואכן מדובר בניסיון גניבה, המוקד יפעיל את צוות סיירי השטח ו/או את כוחות הביטחון הרלוונטיים לטובת השבת הכלי.

המחיר נקבע על פי דרישות הלקוח בהתאמה לכלי עליו המערכת תותקן. לפרטים נוספים, התאמת השירות ולתיאום התקנה, יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 03-6839129 או להשאיר פרטים כאן ונציג מטעמנו יחזור בהקדם. 

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן