גניבות אופנועים והדרך לצמצם אותן

בכל כמה ימים אנחנו שומעים על עוד כלי דו גלגלי שנגנב, לפעמים מלקוחות שלנו ולפעמים גם מכאלה שלא. הגניבות יכולות להתרחש בכל מקום ובכל שעה – מהחניה ליד הבית, מהעבודה, מאמצע הרחוב, ביום, בלילה, אם ירדתם רק לחמש דקות לקנות משהו לאכול או אם הכלי עומד שלוש שעות באותו מקום. הגנבים לא מתחשבים בכל הנתונים הללו, ואם הם שמו עין על הכלי שלכם, הם לא יבחלו בשום אמצעי כדי לבצע את זממם.

המשטרה כמובן עושה כמיטב יכולתה כדי לנסות ולהתמודד עם הבעיה, אבל גם הקצאה של כוח אדם רב לנושא לא בהכרח יכולה להכיל את עשרות התלונות שמתקבלות מידי יום על כלים שנגנבו. במקרים הלא מעטים שהמשטרה כן מצליחה להניח את ידה על הכלי הגנוב ובעיקר על מי שגנב אותו – לא תמיד העונשים מספיק מרתיעים, כך שהמעגל של גניבות האופנועים והקטנועים הופך להיות אינסופי בדומה לחתול שרודף אחרי עכבר וברגע שהעכבר נכנס למחילה שלו, צץ אחד נוסף מהצד השני.

ראוי גם לציין בהקשר הזה שבשנתונים הסטטיסטיים של משטרת ישראל בשנים האחרונות רואים ירידה של כמות כלי הרכב הנגנבים באופן כללי, אולם מספר כלי הרכב הדו גלגלי שנגנבים דווקא עולה, ושיעור הכלים הללו מתוך כלל כלי הרכב הגנובים הוא כ-20% – כלומר, אחד מכל חמישה כלי רכב גנובים הוא דו גלגלי!

מה אפשר לעשות?

הפתרון המקובל כדי להתמודד עם הבעיה הזו, בדומה לרכב פרטי, הוא עריכת ביטוח מקיף, אבל אנחנו יודעים היטב שחברות הביטוח מכירות גם הן את הסטטיסטיקה העגומה של גניבות האופנועים והקטנועים בישראל, ולכן המחירים של הביטוח המקיף גבוהים מאוד ואף מטפסים משנה לשנה בעוד כמה מאות שקלים, עד שלפעמים מגיעים כבר למחיר של הכלי עצמו.

בנוסף, ביטוח מקיף לא מבטיח בשום מקרה כמובן את החזרת הכלי, למרות שהוא מחייב הגשת תלונה במשטרה. אנחנו יודעים שלמרות העבודה הקשה של המשטרה, רק אחוז קטן מהתלונות מסתיימות במציאת הכלי והשבתו, ולכן לא לכל רוכב ולא בכל מקרה משתלם לרכוש ביטוח מקיף לקטנוע או לאופנוע שלו במחיר גבוה, ורבים מהם מחפשים פתרונות חלופיים, גם אם אינם זהים ב-100%.

מיגון הכלי – הדרך שלכם לשקט נפשי

בעבר היה נהוג להתקין בעיקר אזעקה לאופנוע – אזעקה אמנם אינה יודעת להחזיר את הכלי אבל היא כן היתה יכולה להתריע באופן שקט בשלט של בעל הכלי במידה והתבצעה פעולה חריגה בקרבתו. לא רק ניסיון גניבה – גם הזזה מהמקום, גרירה או העמסה שלו היו גורמות להתראה מידית וכך ניתן היה להיות מודעים במידה וקורה משהו ולהגיב בזמן אמת. 

יחד עם זאת, הזמנים השתנו, וכיום אזעקה לבדה אינה מספיקה, ולכן מערכות המיגון המודרניות כוללות גם איתור והשבת הכלי. 

מערכת מיגון ואיתור לא רק מיידעת אתכם על פעולות חריגות שקורות בסביבת האופנוע, אלא גם שולחת את מיקום הכלי בזמן אמת למוקד המבצעי וגם אליכם באמצעות אפליקציה בטלפון הסלולרי. כך, אפשר לא רק להבין שקורה משהו אלא גם לפעול באופן אקטיבי כדי לנסות ולמנוע את הגניבה, אם באמצעות צוות ייעודי שמוזנק למיקום שהכלי כפי שהוא נמצא על המפה, ואם על ידי שיתוף פעולה עם כוחות הביטחון הקרובים ביותר אליו. מערכות מיגון ואיתור לאופנועים ולקטנועים הוכיחו את יעילותם במקרים לא מעטים והשיבו כבר עשרות, אם לא מאות, כלים גנובים לבעליהם לאורך השנים.

ודאי שהמערכות הללו אינן מחליפות את הביטוח המקיף, אלא מתקיימות בנוסף אליו, ובטח שלא באות במקום עבודת המשטרה וחובת הדיווח אליה במקרה של גניבה. אבל, אם התקנתם מערכת מיגון ואיתור לאופנוע שלכם, כזו המחוברת למוקד מבצעי מאויש 24/7 – אין ספק שאתם יכולים לישון קצת יותר טוב בלילה, בידיעה שגם כשאתם לא בסביבה יש מי שפוקח עין על הכלי שלכם, ולפחות משאיר אתכם מעודכנים במקרה הצורך.

מערכות המיגון של הזעקה האחרונה לרכב דו גלגלי הן המתקדמות ביותר בשוק המיגון ומותקנות על ידי מתקינים מקצועיים ומנוסים באופן יעיל, מהיר ומוצפן.

מוקד השירות שלנו מעניק שירות לעשרות אלפי לקוחות מרוצים, חלקם חוו בעבר ניסיונות גניבה שאותרו על ידי המוקד המבצעי והכלים הושבו אליהם תוך זמן קצר, לעתים תוך פחות מ-24 שעות!

אנו מזמינים אתכם להתקדם כבר היום למערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה וליהנות משכבת מיגון איכותית ומשירות של מוקד מבצעי מאויש 24/7 שפוקח עין על הכלי שלכם, גם כאשר אתם עם עיניים עצומות. 

לקבלת הצעת מחיר ותיאום התקנה צרו איתנו קשר כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר טלפוני במספר 03-6839129

תוכן עניינים

שאלות ותשובות.

מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מתאימות לכל סוגי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן המערכות שלנו מותאמות גם עבור כלי השטח והפנאי – טרקטורונים, רייזרים, רכבי עבודה ותפעול, קלנועיות, נגררים וקרוואנים.

מידע נרחב על כל מערכות המיגון והאיתור שלנו קיים באתר. להתאמת המערכת הנכונה לכלי שלכם ולתיאום התקנה, צרו קשר עם המוקד שלנו: 03-6839129 או השאירו פרטים כאן.

ההבדל בין המערכות השונות של הזעקה האחרונה הינו בסוג השרות בו מעוניין הלקוח ובסוג הכלי עליו מותקנת המערכת. המערכות מותאמות באופן מיטבי לכלי הרכב עליהם הן מותקנות.

מערכת המיגון והאיתור אינה מחליפה את הביטוח המקיף. חברות הביטוח דורשות להתקין מערכת מיגון ואיתור כתנאי לרכישת ביטוח מקיף. תפקידה של המערכת לשדר למוקד בכל זיהוי ניסיון גניבה ולאפשר לבעל הכלי לקבל אינדיקציות לגבי סטטוס הכלי בכל זמן נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית.

כל מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מחוברות למוקד מבצעי מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש במוקדנים והשטח מאויש בסיירים ממונעים, בפריסה ארצית, הנמצאים בכוננות מתמדת לטובת מניעת גניבות כלים והשבתם לבעליהם החוקיים במהירות האפשרית.

כל מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה מתאימות לדרישות כל חברות הביטוח. קיים מידע נרחב בגין כל מערכת ומערכת באתר. לקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-6839129, או השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אפליקציית הזעקה האחרונה הינה אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוח לקבל את המידע החיוני ביותר עבורו והוא: מיקום הכלי בזמן אמת, חיווי האם המערכת דרוכה, האם המנוע מופעל או כבוי ומהו מתח המצבר. כמו כן במידה ומתבצע ניסיון גניבה או הזזה של הכלי, המערכת משדרת התראה לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, במקביל לשידור ההתראה למוקד המבצעי.

כאשר מערכת המיגון והאיתור המותקנת על גבי הכלי מזהה ניסיון גניבה, היא משדרת למוקד על אירוע חריג ובמקביל משדרת התראה באמצעות האפליקציה לבעל הכלי. המוקד יוצר קשר מיידי עם בעל הכלי על מנת לבדוק  סטטוס. במידה ואכן מדובר בניסיון גניבה, המוקד יפעיל את צוות סיירי השטח ו/או את כוחות הביטחון הרלוונטיים לטובת השבת הכלי.

המחיר נקבע על פי דרישות הלקוח בהתאמה לכלי עליו המערכת תותקן. לפרטים נוספים, התאמת השירות ולתיאום התקנה, יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 03-6839129 או להשאיר פרטים כאן ונציג מטעמנו יחזור בהקדם. 

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן