קטנוע – קווים לדמותו

כשהיינו ילדים, רכבנו על אופניים בכל הזדמנות והיינו אוהבים לעצום עיניים (לא בזמן הרכיבה!) ולדמיין איך אנחנו רוכבים על הכביש המהיר עם אופנוע שחותך את הפקקים, מגיע בזריזות לכל מקום ובעיקר מושך אליו מבטים מכל הסביבה. רכב דו-גלגלי בעצם היה כלי הרכב הראשון שלנו, ויש מי שלא נגמלו ממנו עד היום ובמקום המכונית המסורבלת נשארו נאמנים לזוג צמיגים, קסדה, מושב מרופד ומנוע שיושב ממש מתחתינו.

רבים מאוד מרוכבי הדו-גלגלי עושים זאת על קטנוע, ולא על אופנוע. אפשר לרכוב עליו מגיל צעיר יחסית והוא גם כלי עבודה לא רע בכלל. מעבר לזה, יש לקטנוע עוד לא מעט יתרונות ומעלות שהופכים אותו לכלי רכב אידאלי לאנשים רבים, בכל גיל ובכל מקום. 

קטנוע – יתרונות

אין פקקים

ללא ספק אחד היתרונות הגדולים של הקטנוע. כבישי ישראל הולכים ונהיים צפופים משנה לשנה, דיווחי התנועה ברדיו הולכים ומתארכים ואפילו אפליקציות ניווט כבר לא יכולות להבריח אותנו למקום בטוח – מקסימום לדחות את הפקק לצומת הבא. במקום לשבת מול ההגה מתוסכלים, רבים מאוד בוחרים בפתרון של קטנוע זריז שמדלג באלגנטיות על הפקק ומגיח ראשון בכל רמזור ירוק. תחשבו על זה בפעם הבאה שתעמדו בפקק ותראו איך גדוד הקטנועים דוהר קדימה בזמן שאתם ממתינים שהאוטובוס שלפניכם יתחיל לזוז. ואם זה לא מספיק משכנע, הסעיף הבא כנראה ישלים את העבודה.

הסוף לבעיות החניה

לא, זה לא אומר שמותר לחנות איפה שרוצים, בכל זאת אנחנו עדיין שומרים על החוקים, אבל ככל שיש יותר כלי רכב על הכביש כמובן שיש פחות חניה. רוכבי הקטנוע לא משתתפים במשחק הכיסאות הזה ופשוט חונים בחניה הייעודית להם שתופסת הרבה פחות מקום, ולכן גם הרבה יותר זמינה. אם אתם גרים בבית פרטי, אז בכלל התמזל מזלכם ונשאר לכם הרבה יותר מקום לשולחן וכיסאות בחצר.

נוחות וזריזות

מזג האוויר בישראל הוא בסך הכל נוח. יש קצת ימי גשם בחורף ויש גם כמה שבועות שקר במיוחד, אבל לאורך מרבית ימות השנה נוח מאוד לרכוב וליהנות מהרוח הנגדית בזמן שאחרים נמסים מהחום על המדרכות. הקטנוע הוא כלי קטן שמגיע במהירות יחסית לכל מקום (כאמור, חסל סדר פקקים), ויחד עם יתרון הנוחות אפשר להגיע לפגישה שלכם בקצה השני של העיר בזמן, רגועים ומחייכים.

מחיר

רכב פרטי הוא בסך הכל סיפור יקר, וכמוהו גם אופנועים כבדים יותר. כמובן, מעבר לעלות הקנייה יש את הדלק, הרישוי והביטוחים. נכון שביטוח הקטנוע גם הוא לא זול במיוחד (בעיקר הביטוח המקיף, ופתרון לכך נראה בהמשך) אולם אין מה להשוות בכלל את ההוצאה השנתית על רכב להוצאה השנתית על קטנוע. אין ספק שזה פתרון קל וזול יחסית למי שמבקש להתנייד במינימום הוצאה, למשל סטודנטים או צעירים שחיים בעיר.

לא הכל ורוד

מכיוון ששום דבר בחיים אינו מושלם, יש גם חסרונות לקטנוע. הזכרנו קודם את מחירי הביטוח המקיף היקרים, שהולכים ועולים משנה לשנה, וכדאי להזכיר גם כי קטנוע (ורכב דו גלגלי בכלל) הוא כלי הרכב הנגנב ביותר בישראל. למעשה, כשגנב נקלע לאזור, היתרונות של הקלות והנוחות הופכים לחסרונות משום שכך אפשר להרים את הכלי מהר יותר ולהעמיס אותו אפילו מבלי להתניע.

אבל לכל בעיה יש כמובן פתרון. כדי למגן את הקטנוע שלכם כהלכה וללכת לישון בשקט בלילה יש פתרון מעולה שהולך וצובר פופולריות בקרב רוכבים רבים מאוד, שגם מבקשים שקט נפשי וגם לא רוצים לשלם יותר את מחירי הביטוח המקיף היקרים.

מערכת מיגון ואיתור לקטנוע

מערכת מיגון ואיתור לקטנוע היא למעשה רכיב אלקטרוני קטן שמותקן על הקטנוע בצורה מוצפנת ומוגנת, ומשדר כל הזמן את  מיקום הקטנוע והאם הוא בתנועה או לא. למי הוא משדר? לשני מקומות – האחד הוא אפליקציה ייעודית שמותקנת על המכשיר הנייד של הרוכב, וכך הוא יכול להישאר מעודכן במצב הקטנוע שלו, גם אם הוא במיטה שלו בבית והקטנוע בחניון שנמצא שש קומות נמוך יותר; השני הוא מוקד מבצעי שמחובר 24/7 למערכת האיתור ומאויש במוקדנים שמזהים כל תנועה חריגה של הקטנוע, ובמקרה כזה מדווחים לכוחות הביטחון או מזניקים צוות ייעודי כדי לנסות ולהשיב את הכלי.

המערכות האלה הופכות יותר ויותר פופולריות משום המחיר הנוח שלהן, העובדה שהן קלות ופשוטות להתקנה ובעיקר בגלל האפשרות לעקוב בכל רגע אחרי הקטנוע ולקבל תחושת ביטחון. שימו לב שחשוב מאוד להתקין מערכות איתור, ומערכות מיגון בכלל, אצל מתקין מורשה ומקצועי בלבד. במאה ה-21 ניתן להזמין כמעט כל חלק באינטרנט אבל כשאתם מתקינים בעצמכם או אצל "חבר שמבין" אתם לוקחים לא רק את הסיכון שהמערכת לא תעבוד כנדרש, אלא גם עלולים ליצור נזק למערכות אחרות של הקטנוע. מעבר לכך, חברה מסודרת יודעת גם לתת שירות במקרה שמשהו מתקלקל וכמובן מחזיקה במוקד מבצעי שעוקב אחרי תנועות הכלי שלכם.

בכל יום הצוות שלנו מתקין עשרות מערכות איתור על קטנועים מכל הסוגים. המערכות של הזעקה האחרונה הן המובילות והמתקדמות ביותר בשוק המיגון לרכב, ומותקנות על ידנו באחריות מלאה ובזמן קצר.

הצטרפו עוד היום לעשרות אלפי לקוחות מרוצים שכבר ישנים טוב יותר בלילה!

לקבלת הצעת מחיר ותיאום התקנה צרו איתנו קשר כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר טלפוני במספר 03-6839129

תוכן עניינים

שאלות ותשובות.

מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מתאימות לכל סוגי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן המערכות שלנו מותאמות גם עבור כלי השטח והפנאי – טרקטורונים, רייזרים, רכבי עבודה ותפעול, קלנועיות, נגררים וקרוואנים.

מידע נרחב על כל מערכות המיגון והאיתור שלנו קיים באתר. להתאמת המערכת הנכונה לכלי שלכם ולתיאום התקנה, צרו קשר עם המוקד שלנו: 03-6839129 או השאירו פרטים כאן.

ההבדל בין המערכות השונות של הזעקה האחרונה הינו בסוג השרות בו מעוניין הלקוח ובסוג הכלי עליו מותקנת המערכת. המערכות מותאמות באופן מיטבי לכלי הרכב עליהם הן מותקנות.

מערכת המיגון והאיתור אינה מחליפה את הביטוח המקיף. חברות הביטוח דורשות להתקין מערכת מיגון ואיתור כתנאי לרכישת ביטוח מקיף. תפקידה של המערכת לשדר למוקד בכל זיהוי ניסיון גניבה ולאפשר לבעל הכלי לקבל אינדיקציות לגבי סטטוס הכלי בכל זמן נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית.

כל מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מחוברות למוקד מבצעי מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש במוקדנים והשטח מאויש בסיירים ממונעים, בפריסה ארצית, הנמצאים בכוננות מתמדת לטובת מניעת גניבות כלים והשבתם לבעליהם החוקיים במהירות האפשרית.

כל מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה מתאימות לדרישות כל חברות הביטוח. קיים מידע נרחב בגין כל מערכת ומערכת באתר. לקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-6839129, או השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אפליקציית הזעקה האחרונה הינה אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוח לקבל את המידע החיוני ביותר עבורו והוא: מיקום הכלי בזמן אמת, חיווי האם המערכת דרוכה, האם המנוע מופעל או כבוי ומהו מתח המצבר. כמו כן במידה ומתבצע ניסיון גניבה או הזזה של הכלי, המערכת משדרת התראה לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, במקביל לשידור ההתראה למוקד המבצעי.

כאשר מערכת המיגון והאיתור המותקנת על גבי הכלי מזהה ניסיון גניבה, היא משדרת למוקד על אירוע חריג ובמקביל משדרת התראה באמצעות האפליקציה לבעל הכלי. המוקד יוצר קשר מיידי עם בעל הכלי על מנת לבדוק  סטטוס. במידה ואכן מדובר בניסיון גניבה, המוקד יפעיל את צוות סיירי השטח ו/או את כוחות הביטחון הרלוונטיים לטובת השבת הכלי.

המחיר נקבע על פי דרישות הלקוח בהתאמה לכלי עליו המערכת תותקן. לפרטים נוספים, התאמת השירות ולתיאום התקנה, יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 03-6839129 או להשאיר פרטים כאן ונציג מטעמנו יחזור בהקדם. 

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן