כיצד ניתן למנוע גניבת קטנוע?

קטנועים הם כלי הרכב הנגנב ביותר בישראל. כבר מספר שנים שהם מככבים בראש טבלת הרכבים הנגנבים ביותר, גם אם מכניסים למשוואה כלי רכב פרטיים, והסטטיסטיקה יודעת לספר כי בכל שעתיים וחצי בממוצע נגנב בישראל אופנוע או קטנוע. לא קשה לנחש מדוע – מעבר להיותו של הקטנוע כלי רכב פופולרי, זריז וחסכוני, המימדים שלו והקלות היחסית שבה ניתן להרים ולהזיז אותו ממקומו הופכים את כאב הראש של הגנבים לקטן יותר. על מנת לייעל את ה"עבודה" שלהם, הגנבים אינם בוחלים בשום אמצעי, החל ממסור או כלי משוכלל אחר לחיתוך השרשראות והמנעולים ועד אמצעי העמסה שונים שמובילים את הקטנוע שלכם הרחק למקום שבו לא ניתן יהיה למצוא אותו.

מה אפשר לעשות?

שוק המיגון לרכב דו גלגלי מציע היום מגוון של אפשרויות להגנה מפני גניבת קטנוע – החל ממנעולים מתוחכמים ועד למערכות מיגון ואיתור מתקדמות. אמצעים אלה אולי לא ימגרו את התופעה כולה, אבל כלי שמצויד בהם יהיה לבטח מוגן יותר, יגרום לגנבים לעבוד הרבה יותר קשה ואולי אפילו לעזוב את הקטנוע שלכם במנוחה ולחפש לעצמו טרף קל יותר.

מנעול לקטנוע

אמצעי המיגון הנפוץ ביותר למניעת גניבת קטנוע הוא כמובן מנעול. זהו אמצעי מיגון בסיסי שעלותו יכולה להתחיל במאות בודדות של שקלים ולהגיע עד לאלפים, תלוי כמובן בדגם ובאיכות החומר. מנעול איכותי עשוי מחומרים שקשה הרבה יותר לחתוך ועובר תהליך של חיסום – כלומר חימום הפלדה וקירור שלה לאחר מכן שהופך את הפלדה לחזקה ועמידה יותר בפני ניסיונות חיתוך. משום שגניבת קטנוע  הפכה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות, השתכלל גם שוק המנעולים וכיום מוצעים לא מעט סוגים של מנעולים לקטנוע מסוגים שונים – מנעול שרשרת, מנעול כבל, מנעול דיסק או מנעול עוגן. לכל אחד מהם היתרונות שלו, אולם חשוב לזכור כי גם המנעול החזק ביותר בעולם לא יוכל למנוע לחלוטין גניבת קטנוע. לכן חשוב אמנם לבחור מנעול איכותי שיקשה על הגנבים בעבודתם, אך כדאי גם להשקיע באמצעי מיגון נוספים על מנת לשמור על הקטנוע שלכם קרוב אליכם.

מערכת מיגון ואיתור לקטנוע

סביר שאם תרצו לבטח את הקטנוע שלכם בביטוח מקיף המנעול לא יספיק. מה גם שיש פתרון שיכול לייתר את השימוש במנעו לגמרי. לפתרון הזה קוראים מערכת מיגון ואיתור. זהו רכיב טכנולוגי מבוסס GPS המותקן בצורה מוצנעת על הכלי ותפקידו לאתר את מיקום הקטנוע בכל רגע נתון ולשדר אותו למוקד מבצעי מאויש 24/7, שבמקרה של גניבת קטנוע ידע ליצור קשר עם הבעלים וגם להזניק צוות ייעודי לחיפוש, או לחלופין להפעיל את כוחות הביטחון הרלוונטיים.

בנוסף, גם הרוכב נשאר מעודכן בכל מה שקורה עם הקטנוע וזאת באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת במכשיר הנייד שלו. אפליקציה זו יודעת לשלוח התראה בכל מקרה שהיא מזהה ניסיון גניבה, הזזה או הרמה של הקטנוע. וכך, גם כאשר הרוכב אינו נמצא בקשר עין עם הקטנוע הוא יעודכן באופן מידי בכל ניסיון לגנוב אותו. מערכות המיגון והאיתור מצוידות גם בגלאי זעזועים הנשלט מרחוק ובטכנולוגיית "סליפינג מוד" לטובת צריכת זרם חסכונית.

כל האמצעים האלה נועדו על מנת לגרום לכם לישון טוב יותר בלילה, אך כאמור אין באף אחד מהם תעודת ביטוח מוחלטת מפני גניבת קטנוע. אולם, התקנת מערכת מיגון ואיתור מקשה מאוד על פעולת הגנבים ומשאירה אתכם מעודכנים בזמן אמת על מצב הכלי. מעבר לכך, למרות שמערכות המיגון לקטנוע אינן מחליפות פוליסת ביטוח, רוכבים רבים מעדיפים להתקין אותן משום הפרשי העלויות הגדולים. מעבר למחיר התקנה חד פעמי, עלותו של החיבור למוקד היא כמה עשרות שקלים מידי חודש, ובהשוואה למחירי ביטוח מקיף כמובן שזה משתלם הרבה יותר.

כמו בשוק המנעולים, גם שוק מערכות המיגון מציע מגוון רחב של פתרונות המותאמים לקטנועים מסוגים שונים ובנפח מנוע שונה. הזעקה האחרונה מתקינה מערכות מיגון ואיתור המהוות מענה יעיל ואפקטיבי במקרה של גניבת קטנוע, ומתאימות לקטנועים מכל הסוגים.

הצטרפו לעשרות אלפי רוכבי דו גלגלי שכבר ישנים טוב יותר בלילה בזכות מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה!

לקבלת הצעת מחיר ותיאום התקנה צרו איתנו קשר כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר טלפוני במספר 03-6839129

תוכן עניינים

שאלות ותשובות.

מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מתאימות לכל סוגי הרכב הדו גלגלי – קטנועים, אופנועי כביש ואופנועי שטח. כמו כן המערכות שלנו מותאמות גם עבור כלי השטח והפנאי – טרקטורונים, רייזרים, רכבי עבודה ותפעול, קלנועיות, נגררים וקרוואנים.

מידע נרחב על כל מערכות המיגון והאיתור שלנו קיים באתר. להתאמת המערכת הנכונה לכלי שלכם ולתיאום התקנה, צרו קשר עם המוקד שלנו: 03-6839129 או השאירו פרטים כאן.

ההבדל בין המערכות השונות של הזעקה האחרונה הינו בסוג השרות בו מעוניין הלקוח ובסוג הכלי עליו מותקנת המערכת. המערכות מותאמות באופן מיטבי לכלי הרכב עליהם הן מותקנות.

מערכת המיגון והאיתור אינה מחליפה את הביטוח המקיף. חברות הביטוח דורשות להתקין מערכת מיגון ואיתור כתנאי לרכישת ביטוח מקיף. תפקידה של המערכת לשדר למוקד בכל זיהוי ניסיון גניבה ולאפשר לבעל הכלי לקבל אינדיקציות לגבי סטטוס הכלי בכל זמן נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית.

כל מערכות המיגון והאיתור של הזעקה האחרונה מחוברות למוקד מבצעי מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש במוקדנים והשטח מאויש בסיירים ממונעים, בפריסה ארצית, הנמצאים בכוננות מתמדת לטובת מניעת גניבות כלים והשבתם לבעליהם החוקיים במהירות האפשרית.

כל מערכות המיגון והאיתור מבית הזעקה האחרונה מתאימות לדרישות כל חברות הביטוח. קיים מידע נרחב בגין כל מערכת ומערכת באתר. לקבלת פרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-6839129, או השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אפליקציית הזעקה האחרונה הינה אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוח לקבל את המידע החיוני ביותר עבורו והוא: מיקום הכלי בזמן אמת, חיווי האם המערכת דרוכה, האם המנוע מופעל או כבוי ומהו מתח המצבר. כמו כן במידה ומתבצע ניסיון גניבה או הזזה של הכלי, המערכת משדרת התראה לבעל הכלי באמצעות האפליקציה, במקביל לשידור ההתראה למוקד המבצעי.

כאשר מערכת המיגון והאיתור המותקנת על גבי הכלי מזהה ניסיון גניבה, היא משדרת למוקד על אירוע חריג ובמקביל משדרת התראה באמצעות האפליקציה לבעל הכלי. המוקד יוצר קשר מיידי עם בעל הכלי על מנת לבדוק  סטטוס. במידה ואכן מדובר בניסיון גניבה, המוקד יפעיל את צוות סיירי השטח ו/או את כוחות הביטחון הרלוונטיים לטובת השבת הכלי.

המחיר נקבע על פי דרישות הלקוח בהתאמה לכלי עליו המערכת תותקן. לפרטים נוספים, התאמת השירות ולתיאום התקנה, יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 03-6839129 או להשאיר פרטים כאן ונציג מטעמנו יחזור בהקדם. 

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן